Αυτές είναι οι τροφές χωρίς υδατάνθρακες κατάλληλες για δίαιτα!

Αυτές είναι οι τροφές χωρίς υδατάνθρακες κατάλληλες για δίαιτα!




Η μείωση στους υδατάνθρακες μπορεί επίσης να έχει πολλά άλλα οφέλη για την υγεία του μεταβολισμού. Αυτό περιλαμβάνει μείωση του σακχάρου στο αίμα, της αρτηριακής πίεσης, των τριγλυκεριδίων, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην αύξηση της HDL («καλής») χοληστερόλης. Ευτυχώς, μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να την βασίσετε σε τροφές που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, για να χάσετε βάρος και να βελτιώσετε την υγεία σας. Δείτε ποιες τροφές έχουν τους λιγότερους υδατάνθρακες (δίπλα σε κάθε τροφή βλέπετε την περιεκτικότητά της σε υδατάνθρακες):

Αυγά: Σχεδόν μηδέν Κρεατικά Βοδινό: Μηδέν Κοτόπουλο: Μηδέν Χοιρινό, συμπεριλαμβανομένου του μπέικον: Σχεδόν μηδέν. Το μπέικον είναι επεξεργασμένο κρέας οπότε σαφώς και ΔΕΝ ανήκει στις υγιεινές τροφές, αλλά είναι αποδεκτό σε μικρές ποσότητες. Θαλασσινά Σολομός: Μηδέν Πέστροφα: Μηδέν Σαρδέλες: Μηδέν Οστρακοειδή: 4-5% Λαχανικά Μπρόκολο: 7% Τομάτες: 4% Κρεμμύδια: 9% Λαχανάκια Βρυξελλών: 7% Κουνουπίδι: 5% Λαχανίδα (kale): 10% Μελιτζάνα: 6% Αγγούρι: 4% Πιπεριές: 6% Σπαράγγια: 2% Αρακάς: 7% Μανιτάρια: 3% Φρούτα Αβοκάντο: 8,5% Ελιές: 6% Φράουλες: 8% Γκρέιπφρουτ: 11% Βερίκοκο: 11% Ξηροί καρποί Αμύγδαλα: 22% Καρύδια: 14% Φιστίκια: 16% Σπόροι κία: 44% Γαλακτοκομικά Τυριά: 1,3% Κρέμα γάλακτος: 3% Γιαούρτι (πλήρες): 4-5% Λιπαρά και λάδια Βούτυρο: Μηδέν Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο: Μηδέν http://www.pronews.gr/ygeia/diatrofi/707665_aytes-einai-oi-trofes-horis-ydatanthrakes-katalliles-gia-diaita">Έχει αποδειχθεί ότι προκαλεί σημαντική μείωση στα επίπεδα της πείνας αν μειώσει κάποιος τους υδατάνθρακες στη διατροφή του!